آغاز مرحله چهارم تور دوچرخه‌سواری ایران- آذربایجان+ فیلم

آغاز مرحله چهارم تور دوچرخه‌سواری ایران- آذربایجان+ فیلم

مرحله چهارم سی‌‌و‌پنجمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی ایران- آذربایجان امروز با حضور مسوولان استانی، از سرعین به سمت تبریز آغاز شد.

سی‌‌وپنجمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی ایران- آذربایجان با شرکت ۶۲ دوچرخه‌سوار در قالب هشت تیم خارجی و سه تیم داخلی برگزار می‌شود.

این دوره از رقابت‌ها در ۵ مرحله از هفتم تا یازدهم مهر به مدت ۵ روز به میزبانی استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل برگزار خواهد شد.

تیم‌های ترنگانو مالزی، پروتاچ آفریقای جنوبی، بایک‌آید آلمان، روجای اندونزی، سیدی‌آلی مراکش، تی‌سی‌سی تایلند، تارتلتو ایزورکس بلژیک و تیم ملی عراق تیم های خارجی و تیم ملی ایران، دانشگاه آزاد تبریز و آرویج شرق مازندران تیم‌های داخلی حاضر در این تور دوچرخه‌سواری هستند.

از استان اردبیل علی اصغر موسی‌زاده در این دوره از مسابقات حضور دارد.

مراحل اول تا سوم این تور در تبریز و ارومیه برگزار شده و مرحله چهارم هم از سمت سرعین، نیر به طرف تبریز به مسافت ۱۹۰ کیلومتر برگزار خواهد شد.

گفتنی است، مرحله نخست این تور دوچرخه سواری روز پنج‌شنبه در مسیر ۱۵۳.۸ کیلومتری تبریز به ارومیه، مرحله دوم روز جمعه در مسیر ۱۴۸.۹ کیلومتری تبریز تا منطقه آزاد ارس (جلفا)، مرحله سوم روز شنبه در مسیر ۱۸۶.۲ کیلومتری ارس - کلیبر، مرحله چهارم روز یکشنبه در مسیر ۱۹۷.۹ کیلومتری شهر گردشگری سرعین تا تبریز و مرحله آخر (پنجم) روز دوشنبه در داخل شهر تبریز برگزار می‌شود. / منبع: فارس

نویسنده مطلب: سردبیر

سردبیر
کمال کرامت نویسنده و محقق و روزنامه نگار صاحب امتیاز و مدیر مسئول نشریه ورزش و فتوت مربی اسبق تیم های ملی قهرمان اسبق جهانی و بین المللی و کشوری از سال 1997 تا 2001 مربی درجه یک و داور درجه یک فدراسیون نویسنده کتب ورزشی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...