تصمیم مالک تیم فوتبال آینده سازان  برای انتقال تیم به خارج اردبیل  اعتراض بزرگان فوتبال اردبیل را به همراه دارد

تصمیم مالک تیم فوتبال آینده سازان برای انتقال تیم به خارج اردبیل اعتراض بزرگان فوتبال اردبیل را به همراه دارد

شنیدنی ها حاکی از آنست مالک تیم فوتبال آینده سازان از ادامه تیم داری منصرف شده وقصد فروش آن را دارد  و نگاه اش در این فروش به خارج از استان دوخته شده است .

این موضوع اعتراض و واکنش دلسوزان و پیشکسوتان فوتبال اردبیل  را در پی داشته بطوریکه محمود بایرامی یکی از نام آوران فوتبال اردبیل  در سطوح کشوری و ملی که همیشه غم اعتلای فوتبال بر دل دارد  بیانیه اعتراضی شدیسد  الحنی را صادر نمود  به شرح زیر :

 تیم فوتبال آینده سازان

 باید در شهر اردبیل بماند

یا باید منحل شود

احتراما اینجانب به عنوان‌ پیشکسوت فوتبال اردبیل دو تا سوال از مالک محترم باشگاه آینده سازان دارم ؟

۱با چه اهدافی برای فعالیت در فوتبال وارد  اردبیل شدید ؟

۲چه اتفاقی افتاد که بعد یکسال تصمیم به انصراف و واگذاری تیم گرفتید ؟

روی دیگرسخنم با مسولین ورزش استان و فوتبال جناب اقایان  پهناور مدیر کل محترم‌ ورزش و جوانان‌  دکتر  نوتاش رئیس محترم هیات فوتبال استان لطفا با تشکیل جلسات و گفتمان و با حل مشگلات  مالک محترم‌  تیم‌اینده سازان را از   واگذاری منصرف فرمایید و اگر تصمیم ‌به واگذاری دارند این واگذاری باید در شهر اردبیل انجام‌گیرد  و به هیچ عنوان تیم‌آینده سازان که سهمیه فوتبال اردبیل هست نباید از شهر اردبیل حتی به شهرهای اطراف واگذار گردد.

درصورت عدم هر گونه مشکل در واگذاری در شهر اردبیل یا نبود  خریدار و مشتری این تیم  منحل شود تا مالکانی از جنس مالک اینده سازان هوس تیم داری برای یکسال به سرش نزند و با احساسات و غرور هواداران و دوستداران فوتبال یک شهر باز نکند

این‌تیم ‌اگر به خارج  استان واگذار شود شما هم‌ حتما پس منافعی از این‌نقل و انتقال دارید و باید پاسخگوی فوتبالی ها و طرف داران پرشور آن باشید .

من نه سمتی در این تیم داشتم نه دنبال سمتی در این تیم هستم.

این تیم‌ مال فوتبال اردبیل بوده و بازیکنان مظلوم و با استعداد فوتبال اردبیل باید دراین تیم فعالیت بکنند انهم‌مرکز استان یعنی اردبیل .

اگر قرار شد فوتبال شهر اردبیل از این تیم‌محروم‌شود بهتر است منحل شود تا هم‌مالک ضرر و زیان‌ این‌تصمیم‌ نا درست را بدهد هم استان های دیگر از امتیاز تیم اردبیل استفاده نکنند.

اگر ما نمی توانیم از امتیاز تیم‌خودمون استفاده کنیم‌چرا غریبه ها استفاده کنند

هر کسی در هر سمتی در واگذاری این تیم‌ به استان های دیگر مشارکت کند خائن به فوتبال اردبیل بوده و باید پاسخگوی خیانت خود باشد

پیشکسوت فوتبال / محمود بایرامی

 در پی این جنجال و اعتراضات فوتبالی ها تماسی با دکتر نوتاش داشتیم که نقطه نظرات ایشان را می خوانید  :

ما نیز شدیدا با واگذاری به خارج استان مخالف ایم

نوتاش در این خصوص اظهار داشت  : ما نیز دقیقا با این واگذاری به خارج استان مخالف ایم

وی ابراز داشت : همیشه از اول سعی داشته ایم تمام موانع برای فعالیت این تیم را در استان از پیش روی مالک بر داریم ولی اخیرا مالک این تیم از ادامه تیم داری  به دلایل مشغله کاری و یا خستگی و غیره منصرف شده و این تصمیم را گرفته است .

نوتاش گفت : ما با چندین سازمان و نیز بخش خصوصی از جمله سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری صحبت کرده و پیشنهاد  دادیم این تیم را بر عهده بگیرد  و اهداف فوتبالی و ورزشی  خود  را در قالب این تیم تراز بالایی جلو ببرد حالا ببینیم آنان چه تصمیم می گیرند  و خلاصه اینکه ما نیز از این اتفاق نامیمون ناخرسندیم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد  مجددا اعلام آمادگی می کنیم برای حمایت از ادامه فعالیت این تیم هر گونه کمک خواهیم کرد  . 

نویسنده مطلب: سردبیر

سردبیر
کمال کرامت نویسنده و محقق و روزنامه نگار صاحب امتیاز و مدیر مسئول نشریه ورزش و فتوت مربی اسبق تیم های ملی قهرمان اسبق جهانی و بین المللی و کشوری از سال 1997 تا 2001 مربی درجه یک و داور درجه یک فدراسیون نویسنده کتب ورزشی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...