اجرای 44 سازه آبخیزداری در اردبیل / 82 اصله الوار قاچاق جنگلی کشف شد

اجرای 44 سازه آبخیزداری در اردبیل / 82 اصله الوار قاچاق جنگلی کشف شد

به گزارش راه فتوت، محمود قلی زاده عنوان کرد: در سالجاری در  ۲۲ حوزه آبخیز استان احداث بندهای  سنگی ملانی و گابیونی از محل اعتبارات محرومیت زدایی و تملک دارایی با اعتبار ۳۳۹ میلیارد ریال اجرا می شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل کنترل سیل، ممانعت از فرسایش بی رویه خاک و تغذیه سفره‌های آب‌های زیرزمینی از اهداف مهم برای اجرای پروژه‌های آبخیزداری عنوان کرد و افزود: احداث سازه‌های سنگی گابیونی، بندهای زیرزمینی و دو منظوره پخش سیلاب و کنتور فارو از جمله اقدامات انجام گرفته در حوزه آبخیزداری استان است.

قلی زاده افزود: از مهم‌ترین خطراتی که استان را به دلیل بی‌توجهی به حوزه آبخیزداری تهدید می‌کند از بین رفتن غنای خاک در بخش زراعت و باغ است که می‌تواند بازدهی در این بخش را با چالش روبرو کند.

82  اصله الوار قاچاق جنگلی کشف شد

محمود قلی‌زاده در ادامه اذعان کرد: با اقدام به موقع نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان اردبیل وانت نیسان حامل  82 اصله الوار قاچاق جنگلی در جاده خلخال به اردبیل توقیف  و محموله به اداره کل منتقل شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل اظهار کرد: در این رابطه یک نفر  متخلف  با تشکیل پرونده به مراجع قضایی استان معرفی شد

وی از دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده هرگونه تخریب اراضی ملی و قاچاق فرآورده‌ها ی جنگلی مراتب را به شماره تلفن‌های رایگان ۱۵۰۴ و ۱۳۹ اطلاع دهند.

نویسنده مطلب: سردبیر

سردبیر
کمال کرامت نویسنده و محقق و روزنامه نگار صاحب امتیاز و مدیر مسئول نشریه ورزش و فتوت مربی اسبق تیم های ملی قهرمان اسبق جهانی و بین المللی و کشوری از سال 1997 تا 2001 مربی درجه یک و داور درجه یک فدراسیون نویسنده کتب ورزشی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...