سخنی با سرپرست اداره ورزش اردبیل

سخنی با سرپرست اداره ورزش اردبیل

و اما سخنی با

سپرست ورزش اردبیل

از دیروز و امروز و فردا

به قلم کمال کرامت 

حال که قرعه ریاست به نام اکبر ورودی رقم خورده و با عنوان سرپرست زمان این دست و اون دست می شود  تا عن قریب جامه مدیریت بر تن بپوشد لازم است این چهره میدانی ورزش و نیز عضو سازمانی این مجموعه نه از روی تقلید بلکه از روی تحقیق و شرافت کاری مسائلی را با خود دو  دوتا چهارتا کند .

ورودی نظر به سابقه کارمندی خود در دل سازمان از تاریخ و تاریخچه مدیریت ها در این مجموعه اطلاعات لازم و کافی دارد و از آنچه عامدانه و یا غافلانه از روی جفا در این سیستم بر پیکر ورزش وارد شده به خوبی آگاه است و در برهه ایی خود قربانی مدیریت سلیقه ای  و خود خواهانه بوده است .

ورودی شناخت از کلیه همکاران و نیرو های ورزش استان دارد و فرصت کافی داشته در زمانی که مغضوب مدیریت بوده و در حاشیه میدان قدم می زد بر اعمال مدیران خوب و بد وتاثیرات آن بر جان خسته ورزش استان تفکر نماید .

ورودی نظر به مناعت طبع خانوادگی خود با تمام دوستان ورزشی و همکاران اداری در خصوص

ناملایمات و فرصت های سوخته و غیره پای ثابت درد دل ها بوده لذا شناخت کافی از رد پای نابخردی ها در مدیریت در ورزش این شهر آشناست.

ورودی که خود بعنوان نیروی کاربلد ، مغضوب بد مدیریتی در ورزش بوده بخوبی بر روان شناسی و خود خوری و دلمردگی و دلسردی کار بلد های به حاشیه رانده شده ورزش اشرافیت روانکاوانه خوبی دارد .

ورودی از ضربات مهلک تصمیمات خودکامانه و عقب ماندگی محرز ورزش استان در رقابت با سایر استان ها در اثر برخورد قهری با کاربلد های ورزشی اعم از کارمندان و مربیان و قهرمانان و روسای هیئت های ورزشی بخوبی آگاه است .

ورودی هیئت نشینان دهه ایی مستهلک و نان به نرخ روز خور های ورزش را بخوبی می شناسد و از عقب ماندگی برخی رشته های ورزشی از وجود چنین ساختار در هیات های ورزشی اطلاعات کافی و لازم دارد .

ورودی از چاپلوسی و آمار سازی برخی در هیئت های ورزشی برای ماندگاری و استفاده از ابزار مختلف از جمله رسانه  و یا رسانه ایی ها در چارت هیئت و غیره برای ابقا و بقاء طولانی مدت خود  بخوبی آگاه است .

ورودی از حضور لابی گرانه برخی کارمندان اداره ورزش در طول دهه ها در راس برخی هیئت ها یا بدنه حساس هیئت ها و کوچ از این هیئت به آن هیئت ( مطمئنا در راستای منافع خود نه ورزش )  با وجود  نیرو های قدمت دار و کاری آن رشته در جریان می باشد.

با این قلیل گفته ها از حال و روز ورزش اردبیل که ناگفته هایش  بسیار ماند دیگر ورودی خود بهتر می داند انتظار واقع بینانه ورزش و ورزشکاران این خطه از وی چه می تواند باشد .

ایشان از»  عشق ها  و خدمت ها « و از»  نفرت ها و خیانت ها«     و مهمتر از نفرین ها و لعنت ها و رحمت های زبانزد  در مجموعه ورزش اردبیل دقیقا باخبر است چرا که خود  همواره در بطن ورزش این شهر بزرگ شده است لذا هیچ عذر و بهانه ایی از این نیروی باسابقه اداره ورزش در این آزمون مقبول نخواهد افتاد مگر اینکه بخواهد چشم و گوشش را بر روی واقعیت ها ببندد  و پا جای پای برخی مدیران قبل بگذارد و آیندگان نیز ورودی را چنین و چنان قضاوت کنند.

بقلم : کمال کرامت

نویسنده مطلب: سردبیر

سردبیر
کمال کرامت نویسنده و محقق و روزنامه نگار صاحب امتیاز و مدیر مسئول نشریه ورزش و فتوت مربی اسبق تیم های ملی قهرمان اسبق جهانی و بین المللی و کشوری از سال 1997 تا 2001 مربی درجه یک و داور درجه یک فدراسیون نویسنده کتب ورزشی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...