فستیوال فوتبال بامحوریت کنگره ۳۴۰۰شهید والامقام اردبیل برگزار می شود

فستیوال فوتبال بامحوریت کنگره ۳۴۰۰شهید والامقام اردبیل برگزار می شود

فرماندار اردبیل در جلسه بامسئولان ورزش وهیات فوتبال استان وشهرستان اردبیل گفت:فستیوال فوتبال بامحوریت کنگره ۳۴۰۰شهید والامقام اردبیل برگزار می شود.

🛑سید محمد اعتماد اعجازی گفت:همچنین برنامه‌ریزی شده تا در صورت امکان با همت هیات فوتبال استان رایزنی برای میزبانی مسابقات فوتسال بین المللی با حضور تیم هایی ازکشورهای عضواکو باتوجه به میزبانی اردبیل از رویداد بین المللی ۲۰۲۳ در اردبیل برگزار شود.

🛑فرماندار اردبیل گفت:زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی اردبیل هم به زودی افتتاح می شود تا مسابقات فوتبال شهرستانی و استانی و کشوری دراین ورزشگاه برگزار شود.

🛑اعتماد اعجازی بر تلاش برای جذب اسپانسر و حضور تیم فوتبال اردبیل در درلیگ دسته دوم فوتبال کشور تاکید کرد وگفت:دراین زمینه اقدامات وپیگیری های لازم انجام می شود.

🛑وی بااشاره به حضور تیم های فوتبال وفوتسال شهرستان در رده های مختلف در کشور گفت:حمایت های لازم برای حضور موفق این تیم ها انجام می شود.

🛑فرماندار اردبیل بیان کرد:زیرساخت های ورزشگاه علی دایی اردبیل هم تکمیل می شود تا شاهد برگزاری مسابقات فوتبال در این ورزشگاه باشیم.

🛑اعتماد اعجازی گفت:باید با وحدت وهم دلی وتکمیل زیرساخت های ورزشی فوتبال درشهرستان واستفاده ازظرفیت اسپانسرهای قوی در راستای رشد وتوسعه فوتبال وفوتسال شهرستان پیشگام باشیم

نویسنده مطلب: سردبیر

سردبیر
کمال کرامت نویسنده و محقق و روزنامه نگار صاحب امتیاز و مدیر مسئول نشریه ورزش و فتوت مربی اسبق تیم های ملی قهرمان اسبق جهانی و بین المللی و کشوری از سال 1997 تا 2001 مربی درجه یک و داور درجه یک فدراسیون نویسنده کتب ورزشی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...