انتقاد تند علی حسینی: بهتر است انوشیروانی مصاحبه نکند / استعفای من هیچ ربطی به انتخابات فدراسیون ندارد

انتقاد تند علی حسینی: بهتر است انوشیروانی مصاحبه نکند / استعفای من هیچ ربطی به انتخابات فدراسیون ندارد

انتقاد تند علی حسینی پس از استعفا: بهتر است انوشیروانی مصاحبه نکند!

سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: استعفای من هیچ ربطی به انتخابات فدراسیون ندارد اما فدراسیون بدون برنامه است و تیم بزرگسالان در بلاتکلیفی محض قرار دارد.

سعید علی حسینی در گفت و گو با ایسنا در پاسخ به این پرسش که علت استعفای او از سرمربیگری تیم ملی وزنه‌برداری ایران چه چیزی بوده و در مورد موضوعاتی همچون حضور در تیم رقیب انتخاباتی سجاد انوشیروانی یا اینکه احتمال می‌داد فدراسیون با او ادامه همکاری ندهد و یا خودش از شرایط ناراضی بود، بیان کرد: عدم همکاری، وضعیت نابسامان و بی‌برنامگی که در بخش فنی بود، باعث استعفای من شد. من نامه‌هایی را برای برگزاری اردوی تیم ملی و تمدید ماموریتم ارسال کردم اما پاسخ داده نشد. از طرفی آقای انوشیروانی در مصاحبه‌هایش گفته بود که تکلیف کادر فنی در جلسه کمیته فنی و بعد از انتخابات مشخص می شود اما چرا بعد از قهرمانی جهان کمیته فنی فدراسیون تشکیل نشد تا تعیین تکلیف کند؟ در این شرایط من باید برنامه‌هایم را به چه کسی ارائه می‌دادم؟ کمیته فنی باید تشکیل شود تا من برنامه‌هایم را ارائه دهم و ببینم مورد قبول است یا نه. همه این بلاتکلیفی ها، غیر شفاف بودن ها و عدم پاسخگویی به موقع جز تضعیف تیم ملی چیز دیگر ندارد. من هم که دیدم فکر دوستان جور دیگری است، تصمیم گرفتم استعفا بدهم.

*چرا تا قبل از استعفای من جلسه کمیته فنی تشکیل نشد؟

او ادامه داد: اگر من می‌خواستم با این فکر که احتمال دارد برکنارم کنند کار می کردم، می گفتم برکنارم کنند و بعد از آن باید طبق قرارداد برخورد شود که این بیشتر به ضرر فدراسیون بود و برای جامعه وزنه‌برداری نیز خوب نبود. همچنین استعفای من هیچ ربطی به بحث انتخابات ندارد. آقای بهتاج و جلیل امیری از من خواستند که اسم من را به عنوان کارشناس خبره رد کنند و من هم گفتم در خدمتشان هستم. همانطور که نام حسین رضازاده هم در تیم انتخاباتی سجاد انوشیروانی است و هم در تیم ایوب بهتاج. آقای انوشیروانی اینطور برداشت می‌کند که استعفای من ربطی به انتخابات دارد اما هیچ ربطی به بحث انتخابات ندارد. او این را در نظر نمی‌گیرد که فرصت زیادی تا مسابقات قهرمانی آسیا که گزینشی المپیک است، نمانده اما اردوی تیم ملی نوجوانان در حال برگزاری است و اردوی تیم ملی بزرگسالان در بلاتکلیفی محض قرار دارد. بعدا که نتایج ضعیف کسب می شد، مسئولیت همه مشکلات و ناکارآمدی‌ها را متوجه من می‌کردند. مگر قرار نبود تکلیف کادرفنی در جلسه کمیته فنی مشخص شود و چرا تا قبل از استعفای من جلسه کمیته فنی تشکیل نشده بود تا تعیین تکلیف شود؟ اگر من استعفا نمی‌دادم، آیا باز هم جلسه کمیته فنی تشکیل می‌شد؟

نویسنده مطلب: سردبیر

سردبیر
کمال کرامت نویسنده و محقق و روزنامه نگار صاحب امتیاز و مدیر مسئول نشریه ورزش و فتوت مربی اسبق تیم های ملی قهرمان اسبق جهانی و بین المللی و کشوری از سال 1997 تا 2001 مربی درجه یک و داور درجه یک فدراسیون نویسنده کتب ورزشی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...