ترمز فعالیت غیر قانونی مطالبه گران کشیده شد

ترمز فعالیت غیر قانونی مطالبه گران کشیده شد

ترمز فعالیت غیر قانونی مطالبه گران کشیده شد

جمعی که خود را تشکل مطالبه گر نامگذاری کرده و مدعی مطالبه حق و حقوق در حوزه ورزش و فوتبال هستند در یک برنامه ریزی خودسرانه و غیر قانونی که هدف آن موازی کاری و اختلال در امور کاری هیئت فوتبال استان بوده  و مسلم به چالش کشیدن این هیئت را در سر می پرورانند، اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی کرده بودند که خوشبختانه در یک حرکت مدبرانه از سوی هیئت ناکام ماند .

فدراسیون فوتبال طی نامه  رسمی در جواب استعلام هیئت استان هر گونه فعالیت فوتبالی در بخش آموزش یا اجرا و غیره را بدون هماهنگی با این فدراسیون و هیئت فوتبال استان  غیر قانونی اعلام کرد .

اینکه هرگونه فعالیت ورزشی چه فوتبالی یا غیر فوتبالی بدون هماهنگی فدراسیون و هیئت مربوطه  تخلف بارز و آشکار است بر هیچ فرد و شخص پوشیده نیست و یک امر بدیهی و واضع و شفاف است ولی اینکه چرا یک جمع که خود را مطالبه گر و نماینده خود سر ورزش تلقی می نماید این حرکت را انجام میدهد ، بیانگر افکار پس پرده گردانندگان آن بوده و تیر در تاریکی است تا شاید شاید بتوانند به نحوی از انحا چوب لای چرخ هیئت گذاشته باشند.

دوستان توجه نمایند چهار چرخ فوتبال استان پنچر هست بنا به دلایلی که عامل و بانی آن عملکرد حاشیه ایی خود این آقایان و نبود حامیان جدی مالی و اسپانسرینگ و غیره در استان بوده و هیئت فوتبال هر چند عملکرد بعضا نقد پذیر ولی آبرو داری کرده و سکان فوتبال را به دست گرفته و با کمترین ها از توقف باز داشته است لذا امید است عزیزان مدعی مطالبه ! با درک از وضعیت حاضر ، اسب سرکش کینه و عقده های دیرین شخصی را کمی لجام کشیده و ارز خود به چالش نکشند .

نویسنده مطلب: سردبیر

سردبیر
کمال کرامت نویسنده و محقق و روزنامه نگار صاحب امتیاز و مدیر مسئول نشریه ورزش و فتوت مربی اسبق تیم های ملی قهرمان اسبق جهانی و بین المللی و کشوری از سال 1997 تا 2001 مربی درجه یک و داور درجه یک فدراسیون نویسنده کتب ورزشی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...