آغاز کلنگ زنی پیست موتور سواری و اتومبیل رانی استان اردبیل

آغاز کلنگ زنی پیست موتور سواری و اتومبیل رانی استان اردبیل

کلنگ احداث پیست ۴ هکتاری اتومبیل رانی و موتورسواری مجموعه ورزشی علی دایی در اردبیل به زمین زده شد.

مازیار ناظمی در حاشیه جلسه هم اندیشی با اعضای هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اردبیل اظهار کرد: کلنگ احداث پیست چندمنظوره موتورسواری و اتومبیلرانی در اردبیل به زمین زده می‌شود و امیدواریم با بهره برداری از این پیست علاوه بر تامین زیرساخت‌های لازم برای ورزشکاران و علاقه‌مندان به این رشته ورزشی شاهد برگزاری مسابقات ملی و بین المللی در این پیست باشیم.

رئیس فدراسیون :

هیات استان اردبیل یکی از فعال‌ترین هیات‌ها در کشور بوده است .

مازیار ناظمی رئیس فدراسیون با تقدیر از زحمات رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اردبیل گفت: هیات استان اردبیل یکی از فعال‌ترین هیات‌ها در کشور بوده و در این مدت کم اقدامات بسیار خوبی برای توسعه و پیشرفت این رشته ورزشی انجام داده است.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی عنوان کرد:۱۴ هزار نفر در قالب ۱۷ کمیته عضو این فدراسیون هستند و این فدراسیون سه چشم‌انداز مهم برای سال ۱۴۰۲ ترسیم کرده است.

او افزود: توسعه آموزش در قالب آکادمی، افزایش نشاط اجتماعی و توسعه روابط و ارتباطات بین المللی از جمله اولویت‌های این فدراسیون در سال جاری است.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور بیان کرد: تقویت آموزش و توسعه از راهکار‌های بهبود شرایط و وضعیت ورزشکاران بوده و با توجه به اینکه ۵۱ میلیون نفر در کشور گواهینامه رانندگی دارند فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، فدراسیونی مردم پایه بوده و مسئولیت اجتماعی بزرگی دارد.

در حاشیه این برنامه همایش خودروهای تیونیگ، کلاسیک، آفرود، سیستم‌های صوتی و موتورهای ورزشی نیز به شکل زیبایی در استادیوم ورزشی علی دایی اردبیل برگزار شد.

 رئیس فدراسیون  به همراه کشاورز رئیس هیئت استان و جمعی از مسئولین ورزشی همزمان با این رویداد  تاریخی با سردار دلها حاج ناصر دستاری جانباز قطع نخاعی استان اردبیل نیز دیداری صمیمانه داشتند.

مسابقات فدراسیون بانام ویاد وشهدای والامقام برگزار می شود

رئیس فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی در دیدار با دستاری جانباز هشت سال دفاع مقدس گفت: مسابقات فدراسیون بانام ویاد وشهدای والامقام برگزار می شود.

به گزارش هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان اردبیل، مازیار ناظمی رئیس فدراسیون در دیدار باجانباز اردبیلی سردار ناصر دستاری اظهارداشت:مسابقات وهمایش های اتومبیلرانی وموتورسواری بااستقبال پرشور خانواده ها روبه رو شده است.

وی افزود:درروزهای گشایش همایش فدراسیون باحضور بیش از ۱۴هزار نفر برگزارشد واین فدراسیون با رویکرد خانواده ها وجوانان برنامه ریزی کرده است.

رئیس فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی گفت:مسابقات فدراسیون بانام ویاد وشهدای والامقام برگزار می شود وماقدردان خون شهدای والامقام هستیم.

ناظمی گفت:امنیت واقتدار کنونی کشورمان درسایه خون شهدای والامقام ورشادت های جانبازان وایثارگران رقم خورده است و دلاوردی های جانبازانی همچون سردار ناصر دستاری فراموش نشدنی است.

یعقوب کشاورز

 رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان:

برنامه ها ومسابقات هیات استان  بامحوریت کنگره ۳۴۰۰شهید والامقام استان برگزار شده و می شود.

یعقوب کشاورز از خدمات رسانی ورزشکاران وافرود سواران استان در مواقع بحرانی از جمله سیل وزلزله درکشور خبرداد وگفت: قرار است عملیات اجرایی پیست اتومبیلرانی امروز در ورزشگاه علی دایی اردبیل کلنگ زنی شود

دراین مراسم رئیس فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی از جانباز سرافراز اردبیل ناصر دستاری تجلیل کرد و همچنین درمزارشهدای والامقام اردبیل حضور یافت ویادوخاطره شهدای والامقام را گرامی داشت.

نویسنده مطلب: سردبیر

سردبیر
کمال کرامت نویسنده و محقق و روزنامه نگار صاحب امتیاز و مدیر مسئول نشریه ورزش و فتوت مربی اسبق تیم های ملی قهرمان اسبق جهانی و بین المللی و کشوری از سال 1997 تا 2001 مربی درجه یک و داور درجه یک فدراسیون نویسنده کتب ورزشی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...