سید حامد عاملی  استاندار اردبیل؛  هیئت اتومبیل رانی در زمستان با روحیه پهلوانی به کمک مردم در حوزه های مختلف پرداختند

سید حامد عاملی استاندار اردبیل؛ هیئت اتومبیل رانی در زمستان با روحیه پهلوانی به کمک مردم در حوزه های مختلف پرداختند

سید حامد عاملی

استاندار اردبیل؛

هیئت اتومبیل رانی در زمستان با روحیه پهلوانی به کمک مردم در حوزه های مختلف پرداختند

سید حامد عاملی استاندار اردبیل در دیدار با رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: دربحث اتومبیلرانی هم تقاضای زیادی وجود دارد که شاهد بودیم که در زمستان هم با روحیه پهلوانی و جوانمردی به کمک مردم در حوزه های مختلف پرداختند و در حوزه زیر ساختی حتما به ورزش استان کمک خواهیم کرد.

مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتوسواری و اتومبیلرانی به همراه اکبر ورودی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان ، یعقوب کشاورز رئییس هیات استان، سرهنگ عزیز محمدی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان در خصوص توسعه و سازماندهی این رشته ورزشی و جوان پسند و ایجاد پیست چند منظوره در اردبیل با سید حامد عاملی استاندار اردبیل دیدار و گفتگو کردند.

عاملی استاندار اردبیل در این دیداربا تاکید بر اینکه استان اردببل یکی از استانهای پر استعداد در حوزه ورزش می باشد و قهرمانان بنامی در رشته های مختلف ورزشی وجود دارد گفت: به دنبال توانمند سازی بخش خصوصی برای کمک به حوزه ورزش هستیم تا بتوانیم در حوزه ورزش هم کمک موثری را انجام دهیم و به استعداد در حوزه ورزش و کشف آن گام برداریم.


استاندار اردبیل اضافه کرد: دربحث اتومبیلرانی هم تقاضای زیادی وجود دارد که شاهد بودیم که در زمستان هم با روحیه پهلوانی و جوانمردی به کمک مردم در حوزه های مختلف پرداختند و در حوزه زیر ساختی حتما به ورزش استان کمک خواهیم کرد.


عاملی در پایان تصریح کرد:استانداری اردبیل کمک خواهد کرد که یه مجموعه استاندارد، ایمن و مطمئنی رو برار ورزشکاران این رشته ورزشی ایجاد بکند.

وی گفت: هیاتهای ورزشی باید از فرصتی که در اختیارشان وجود دارد در جذب استعداد در رشته های مختلف ورزشی اقدام بکنند و در ایام اوقات فراغت و حضور نوجوانان و جوانان در رشته های مختلف می تواند کمک شایانی به حوزه استعداد یابی انجام دهند.

نویسنده مطلب: سردبیر

سردبیر
کمال کرامت نویسنده و محقق و روزنامه نگار صاحب امتیاز و مدیر مسئول نشریه ورزش و فتوت مربی اسبق تیم های ملی قهرمان اسبق جهانی و بین المللی و کشوری از سال 1997 تا 2001 مربی درجه یک و داور درجه یک فدراسیون نویسنده کتب ورزشی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...