قابل توجه استاندار محترم  صدای بزرگان و پیشکسوتان  از مدیریت حاضر ورزش در آمد

قابل توجه استاندار محترم صدای بزرگان و پیشکسوتان از مدیریت حاضر ورزش در آمد

این روزها که هر چه فریاد میکشیم و از بعضی انتصاب های نادرست می نالیم و فریادهامان راه به جایی نمیبرد یاد ضجه های امیرالمومنین می افتیم که فریاد خشم خود را بر چاه می زد. شاید این پیام رسان های اجتماعی چاه مجازی ما باشد.

جناب آقای سرپرست محترم ورزش و جوانان ؛  به کجا چنین شتابان!

آیا این تصمیمات عجولانه و مهندسی نشده را تنها با اتکا به داشته های خودتان میگیرید یا مشاورانی دارید که به شما کمک میکنند آخرین ضربات را بر پیکر رنجور ورزش استان محکم تر بزنید؟

کارتان به جایی رسیده که برخی از هیات های ورزشی را نورچشمی کرده اید و برخی دیگر را که با منویات متعالی شما هم سو نشدند به گوشه ی عزلت رانده اید. با چه تفکر سازنده ای میخواهیدبه فعالیت هیات والیبال و بسکتبال استان در سالن ۱۷ شهریور پایان بدهید؟؟؟؟؟

دو هیاتی که فعالیت های قابل توجهی در جذب علاقمندان به این دو رشته محبوب و پرطرفدار انجام داده اند. با کدام منطق دو هیاتی که در جذب جوانان و تشویق آنها به ورزش قهرمانی نقش عمده داشته و دارد را کنار می گذارید تا برای رسیدن به اهداف سیاسی خود سالن را در اختیار یک عده شکم گنده مرفه بی درد بگذارید که کمترین دغدغه ای در رابطه با جوانان و ورزششان ندارند؟؟؟

شمایی که ادعا دارید سالن را به مزایده خواهید گذاشت آیا پیش خودتان حتی برای دقیقه ای فکر نکردید که خدای نکرده دارید ورزش قهرمانی را نابود می کنید و به جای برنامه ریزی درست برای اوقات فراغت این جوانان فقط حرفش را می زنید و اینگونه امیدشان را ناامید میکنید !!!!

آیا فکری برای این هزاران جوانی که در این هیات ها مشغول تمرین بودند کرده بودید که همچنین اُرد ناشتایی دادید؟؟؟

شما سرپرست محبوب برخی سودجویان سیاسی آیا در توزیع اعتبارات بین هیات های ورزشی عدالت را رعایت کردید یا نام خود را در تزریق بی عدالتی به ورزش در گینس ثبت نمودید؟؟

واریز مبالغ نجومی به حساب برخی هیات ها روی چه حسابی بوده و سهم هیات های والیبال و بسکتبال چرا از این اعتبارات حداقل ممکن بوده است؟؟؟

آقای استاندار محترم!

آیا وقت آن نرسیده که به داد ورزش برسید؟ مگر نمی بینید حضور یک روز ایشان در راس امور ورزشی برابر با یکسال عقب رفتگی ورزش استان است.

ما دادهایمان را زدیم هرچه که به نظرمان حق بود فریاد کشیدیم. امید آن داریم که این فریادها به گوش انسان های حق جو برسد و بیشتر از این ورزش استان و در کنار آن جوانانی که امید و آینده این مرز و بوم هستند آسیب نبینند.

والسلام سید شمس الدین عاملی

نویسنده مطلب: سردبیر

سردبیر
کمال کرامت نویسنده و محقق و روزنامه نگار صاحب امتیاز و مدیر مسئول نشریه ورزش و فتوت مربی اسبق تیم های ملی قهرمان اسبق جهانی و بین المللی و کشوری از سال 1997 تا 2001 مربی درجه یک و داور درجه یک فدراسیون نویسنده کتب ورزشی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...