🔰 دبیران احزاب سیاسی استان اردبیل  خواستار عزل سرپرست ورزش و جوانان استان شدند

🔰 دبیران احزاب سیاسی استان اردبیل خواستار عزل سرپرست ورزش و جوانان استان شدند

دبیران احزاب سیاسی استان اردبیل

خواستار عزل سرپرست ورزش و جوانان استان شدند

به گزارش ساوالان سؤزی، در نشست هم اندیشی استاندار اردبیل با احزاب و گروههای سیاسی که ظهر امروز در سالن شیخ صفی استانداری با حضور سیدحامد عاملی استاندار اردبیل، رضا قاسمیان معاون سیاسی و امنیتی، بهروز زلالی مدیرکل دفتر امور سیاسی، حبیب کوهی رئیس جبهه پیشرفت، عدالت و رفاه استان و شمالغرب کشور و جمعی دیگر از دبیران و فعالین احزاب سیاسی استان برگزار شد، تعدادی از دبیران احزاب و حاضرین ضمن ابراز نارضایتی از عملکرد چندین ماهه اکبر ورودی سرپرست ورزش و جوانان استان، خواهان عزل وی و جایگزینی فردی شایسته شدند.

همچنین در این نشست برخی از حاضرین با برشمردن نقاط ضعف و سوءمدیریت شدید در ورزش و جوانان استان از استاندار اردبیل خواستند در اسرع وقت مدیریت این اداره کل را تعیین تکلیف نماید.

دخالت در امور هیاتها، ناکارآمدی اداره کل در پیشبرد ورزش و امور جوانان استان، نابسامانی در اداره کل، عدم استفاده از افراد کاربلد و دلسوز در ورزش، عدم جذب بودجه از وزارت، عدم استفاده صحیح از اماکن ورزشی و موارد دیگر از جمله ایرادات حاضرین بر عملکرد سرپرست فعلی ورزش و جوانان استان بود.

نویسنده مطلب: سردبیر

سردبیر
کمال کرامت نویسنده و محقق و روزنامه نگار صاحب امتیاز و مدیر مسئول نشریه ورزش و فتوت مربی اسبق تیم های ملی قهرمان اسبق جهانی و بین المللی و کشوری از سال 1997 تا 2001 مربی درجه یک و داور درجه یک فدراسیون نویسنده کتب ورزشی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...